מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין לצורך חלוקת ירושה?

בוחרים שמאי מקרקעין ירושה לצורך חלוקת דירה, בית פרטי או נכס מסחרי עם יתר בני המשפחה? מורישים רבים מתירים אחריהם נכסי מקרקעין אשר עתידים להתחלק בין בני המשפחה היורשים. במאמר זה נדבר על איך ניתן לחלק את הנכסים שהורשו בצורה מדויקת התואמת את הצוואה או את רצונו של המוריש. לדוגמה: מוריש הוריש שלושה נכסים: דירה… קראו עוד מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין לצורך חלוקת ירושה?

מה צריך לדעת שמאי מקרקעין על זכויות בנייה?

מחפשים שמאי מקרקעין המתמחה בניתוח זכויות בנייה? בישראל קיימות שלוש ישויות תכנוניות אשר יכולות לקבוע את היקף זכויות הבנייה במקרקעין. הוועדה הארצית לתכנון ובנייה, הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה והוועדה המקומית לתכנון ובנייה. ישויות אלו מאשרות תכניות אשר מגדירות את היקף זכויות הבנייה ואת השימוש המותר במקרקעין בישראל. לישויות התכנון קיימות גם ועדות אשר להן סמכויות… קראו עוד מה צריך לדעת שמאי מקרקעין על זכויות בנייה?

תחשיב רווח מאישור פרויקט התחדשות עירונית על ידי שמאי מקרקעין

שמאי מקרקעין בירושלים נדרש לבצע ניתוח שיעור הרווח בגין אישור פרויקט התחדשות עירונית. יזם פנה לשמאי מקרקעין בירושלים לצורך סיוע בבדיקת הרווח שנוצר מאישור פרויקט התחדשות עירונית. יזמים רבים מבצעים בדיקות של ייתכנות כלכלית על מנת לקבל מימון ממשקיעים או מבנק מסחרי. ליזם מגרש בחכירה מהמנהל בשטח של 1,500 מ"ר עם זכויות בנייה של 50%… קראו עוד תחשיב רווח מאישור פרויקט התחדשות עירונית על ידי שמאי מקרקעין

מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין במרכז?

בבחירת שמאי מקרקעין במרכז ובגוש דן עליכם לוודא שהשמאי בעל נסיון רב, בעל ראייה כוללנית ומנוסה בכל סוגי מיסי המקרקעין. מרכז הארץ, הינו אגד ערים שמהווה את טבעות מטרופולין תל אביב. הרצף העירוני של ערי המרכז הינו הגדול והמרכזי בישראל. יש האומרים שמרכז הארץ הינו השטח התחום בין "גדרה לחדרה" כולל את העיר אשדוד. בבחירת… קראו עוד מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין במרכז?

מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בשרון?

בוחרים שמאי מקרקעין בשרון – מה צריך לדעת? נפת השרון שייכת למחוז המרכז. אזור השרון מורכב מארבע מועצות אזוריות ושתיים עשרה מועצות מקומיות. הערים והיישובים בשרון הינם: הרצליה, כפר סבא, הוד השרון, רעננה, נתניה, רמת השרון, אלעד, בת חפר, בצרה, כפר יונה, כפר שמריהו, פרדסיה, תל-מונד ועוד. לאחרונה, הערים המרכזיות בשרון כמו: הרצליה, רעננה ועוד, זוכות לשינויים תכנוניים רבים.… קראו עוד מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בשרון?

מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין באשדוד?

בבחירת שמאי מקרקעין באשדוד עליכם לבדוק את וותק השמאי ונסיונו בהערכת כל סוגי הנכסים כמו הערכת שווי דירה, הערכת שווי בית פרטי, חנות או משרד. בחירת שמאי מקרקעין באשדוד עם ראייה מקיפה ושליטה בכל סוגי מיסי המקרקעין, יכולה לתרום בצורה מכרעת לאיכותה של שמאות המקרקעין שמכין השמאי. במאמר זה, נדבר על התפתחותה של העיר אשדוד,… קראו עוד מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין באשדוד?

מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בנתניה?

שמאי מקרקעין בנתניה

מה צריך לדעת כל מיסוי מקרקעין לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בנתניה להערכת auuh דירה, בית פרטי או נכס מסחרי. בבחירת שמאי מקרקעין בנתניה להערכת שווי של נכס מקרקעין עליכם לוודא שהשמאי בקיא בכל סוגי מיסוי המקרקעין. במקרים רבים בביצוע עסקה במקרקעין המוכר חשוף למיסוי מקרקעין שעליו לשלם למספר רשויות במאמר זה נראה את השיטות בהם… קראו עוד מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בנתניה?

מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין ברעננה?

בבחירת שמאי מקרקעין ברעננה מומלץ לוודא שהשמאי מתמחה בכל שכונות העיר ויש לו הבנה מעמיקה במיסוי מקרקעין. בחלקה הדרומי של רעננה ממוקמות השכונות הוותיקות שבהן מקדמים תכניות פינוי בינוי ותמ"א 38. בצפון העיר ממוקמת שכונת נווה זמר החדשה ואזור התעשייה קריית אתגרים. שמאי מקרקעין ברעננה צריך להתמחות בכל סוגי שמאות המקרקעין. אם זה נכסים מסחריים… קראו עוד מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין ברעננה?

מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בבאר שבע?

בבחירת שמאי מקרקעין בבאר שבע מומלץ לוודא שהשמאי מתמחה בכל סוגי הנכסים בעיר. באר שבע עיר מגוונת מאוד. בבאר שבע קיימות שכונות מגורים וותיקות, בחלקן תכניות פינוי בינוי ושכונות חדשות עם בניינים חדישים. כמו כן, בבאר שבע יש כמה אזורי תעשיה שהמתועש מביניהם הוא אזור תעשיה עמק שרה. שמאי מקרקעין בבאר שבע אשר בקיא בכל… קראו עוד מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בבאר שבע?

מה ההבדל בין שמאי מקרקעין לבין שמאי רכוש?

שמאי רכוש

מקצוע שמאי רכוש הינו בין המקצועות הקדומים ביותר. האדם במשך שנים ניהל חיים קפיטליסטיים והחזיק ברכוש כזה או אחר. תחום השמאות בחלקו מפוקח, מעוגן בחקיקה ובנהלים מחמירים. כיום ידועים לנו כמה סוגי שמאים מלבד שמאי רכוש: שמאי הרכב. שמאי רכב נדרש לניסיון והסמכה מהותית על מנת לקבל את הרישיון לעסוק בשמאות הרכב. על רישיונות לשמאות… קראו עוד מה ההבדל בין שמאי מקרקעין לבין שמאי רכוש?

מי הוא שמאי דירות מומחה ומה ההבדלים בין שמאי הדירות?

שמאי דירות מומחה זה שמאי מקרקעין שיש לו ניסיון והבנה מקיפה בכל תחומי שמאות המקרקעין. בהערכת שווי דירה או בית פרטי השמאי צריך לנתח מסמכים משפטיים ומסמכים הנדסיים רבים. שמאי דירות צריך להיות מומחה בניתוח משפטי של הזכויות בדירה ולהיות מנוסה בקריאת תשריטים. קיימת עדיפות רבה לבחירת שמאי דירות שמתמחה גם במיסוי מקרקעין. היתרון בשליטה… קראו עוד מי הוא שמאי דירות מומחה ומה ההבדלים בין שמאי הדירות?

מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי היטל השבחה?

היטל השבחה הוא מס שמשלמים על זכויות בנייה שאושרו מיום שרכשנו את הבית ולא מימשנו. במימוש, שמאי היטל השבחה מטעם הוועדה המקומית ממכין חוות דעת שמאית ובה נקוב סכום התשלום. לשמאות של שמאי היטל השבחה מטעם הוועדה מצורפת גם דרישת תשלום עם הסכומים כשהם צמודים למדד. היטל השבחה זה מס שמשלמים עבור אישור תכנית שהוסיפה… קראו עוד מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי היטל השבחה?

מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בהרצליה?

בבחירת שמאי מקרקעין בהרצליה להערכת שווי דירה, בית פרטי או להערכת שווי חנות, יש לוודא שהשמאי בקיא בשכונות העיר ומודע למיסוי המורכב. בהערכת שווי דירה הממוקמת בבניין שנבנה לפני שנת 1980 שמאי מקרקעין בהרצליה צריך לבדוק האם חלות על הבניין הוראות תמ"א 38. במידה ועל הבניין חלות הוראות תמ"א 38, אזי, לכל דירה בבניין יש… קראו עוד מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בהרצליה?

מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין ברמת גן?

שמאי מקרקעין ברמת גן

כאשר שמאי מקרקעין ברמת גן מעריך שווי דירה, בית פרטי או משרד, עליו לתת דגש על מיקום הנכסים, נתוניהם המשפטיים, ההנדסיים ולמיסוי המקרקעין. שטחה של רמת גן הינו כ – 13,300 דונם. בשטחה של רמת גן נמצאים: אוניברסיטת בר אילן, בית החולים תל השומר, הפארק הלאומי, הספארי, אצטדיון רמת גן ועוד. כיום, רמת גן משמשת… קראו עוד מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין ברמת גן?

מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בבת ים?

בבחירת שמאי מקרקעין בבת ים עליכם לוודא שהשמאי בקיא בכל סוגי הערכות שווי מקרקעין. שמאי מקרקעין בבת ים נדרש להתמקצעות מעמיקה בכל הקשור לענייני מיסוי מקרקעין ולהיות מעודכן בפסיקה. העיר בת ים מהווה את הטבעת הקרובה ביותר למטרופולין תל אביב ומושפעת ממנה בצורה רבה ביותר. כיום העיר בת ים הינה עיר מבוקשת ביותר, וזאת, בעקבות… קראו עוד מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בבת ים?

מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בחולון?

בבחירת שמאי מקרקעין בחולון יש לוודא שהשמאי מתמצא בכל סוגי הנכסים ובעל ניסיון ממשי במיסוי מקרקעין. בהערכת שווי דירה או בית פרטי בחולון, שמאי מקרקעין בחולון צריך לתת דגש על הבדיקה המשפטית והבדיקה התכנונית בנכס. פניה לשמאי מקרקעין בחולון שמנוסה בניתוח תכניות בניין עיר תסייע לכם להבין את מכלול זכויות הבנייה בנכס. בדיקות אלה רלוונטיות… קראו עוד מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בחולון?

מה צריך לדעת שמאי ירידת ערך במקרקעין?

שמאות מקרקעין להערכת ירידת ערך מתבצעת על ידי שמאי ירידת ערך במקרים רבים. ירידת ערך במקרקעין יכולה להיווצר מכמה סיבות שונות כמו שינויים תכנוניים במקרקעין, שינויים סביבתיים או פגיעה פיזית. שמאי ירידת ערך קובע את ירידת הערך אשר הביאה למגבלות ניצול זכויות הבנייה בקרקע, פגיעה פיזית במקרקעין או במבנה. הזכות לקבל פיצויים עקב ירידת ערך… קראו עוד מה צריך לדעת שמאי ירידת ערך במקרקעין?

מחיר הערכת שווי דירה, קרקע או בית פרטי על ידי שמאי מקרקעין?

הערכת שווי דירה

מחיר הערכת שווי דירה, קרקע או בית פרטי משתנה משמאי לשמאי. שמאי מקרקעין מקצועי אשר בקיא גם במיסוי מקרקעין בדרך כלל ידרוש מחיר גבוה יותר משמאי אשר אינו שולט בכל תחומי שמאות המקרקעין. איך נקבע מחיר הערכת שווי דירה, קרקע או בית פרטי על ידי שמאי מקרקעין? כל שמאי מקרקעין מתמחר את שעת עבודתו, הוצאות… קראו עוד מחיר הערכת שווי דירה, קרקע או בית פרטי על ידי שמאי מקרקעין?

מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בכפר סבא?

שמאי מקרקעין בכפר סבא

בהערכת שווי דירה, בית פרטי או הערכת שווי משרד או חנות, שמאי מקרקעין בכפר סבא צריך לתת דגש על השינויים הצפויים בעיר ועל חשיפה למיסוי מקרקעין. בכל עסקה במקרקעין קיימים אלמנטים משפטיים, אלמנטים תכנוניים וכלכליים. שמאות המתבצעת לצורך הערכת שווי צריכה לכלול ולהרחיב ברקע המשפטי, הרקע התכנוני והרקע ההנדסי לעניין היתרי בניה. שמאי מקרקעין בכפר… קראו עוד מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בכפר סבא?

מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בפתח תקווה?

שירותיו של שמאי מקרקעין בפתח תקווה נחוצים במקרים רבים מאוד. פתח תקווה הינה עיר מגוונת ביותר. העיר מכילה בנייה רוויה נמוכה, בנייה רוויה יוקרתית חדישה, בתים צמודי קרקע, אזורי תעשייה בין הגדולים בארץ, בית חולים ועוד. שמאי מקרקעין בפתח תקווה יכול לעזור לבצע חישובי מס כמו מס שבח והיטל השבחה ולבדוק את היתרי הבנייה וזכויות… קראו עוד מה צריך לדעת לפני שבוחרים שמאי מקרקעין בפתח תקווה?